Över och underrede skall kollas

Med åldern kommer kollerna.

Bilen har besiktats idag. Vi har kört med körförbud sen i början av sommaren.
Så kan det bli när man fått 5 tvåor och bara ser dollartecknen rulla....

Kommer in och får en ung kille. Piffade upp mig och blinkande med ögonen.
Jag blev så full i skratt när jag såg honom tafsa en här och en där.......ja på bilen ja:-)
Han var mycket lik en fd arbetskamrat till mig.
Lång och ranglig och långsammare än Skalman.
Ånej, ännu en biljävel jag ska kolla igenom. Fan jag som vill hem och dricka en pilsner framför nåt dataspel.

Men den gick igenom. Thank God! Guduttrycket igen.

Sen ska ju jag 40åringen kollas både här och där.
Hur roligt är det att slänga upp sig i en gynstol när man knappt klarar av att resa sig från golvet i sittande läge?
Nej man gör en backroundkick eller nån annan flashig 80-talsspark och så ligger man där.
Men först ska man svara på en massa frågor om sista lingonveckans första dag. Men hallå, sist jag hade nåt sånt var väl 2003 eller nåt. Thank God för Levonova!

Snart kommer väl pattkollarkallelsen. Herregud finns det tuttmaskiner för dem som har taxöron??

Måste lägga in om patent på en sån.

(3 ggr kallade jag på den där skäggiga gubben, vad är det med mig egentligen?)

Kommentera här: