Packad och glad, jag ska börja röka gräs!

Nu är man i dessa tag igen.....Men inte som ni tror utan det är packning av bohag som gäller.
Det kommer en flyttfirma imorgon och gör allt det där åt oss och det känns verkligen jättekonstigt.
Där ska de rota runt och slå in och fixa och trixa.....Men det är ju sååå skönt att slippa göra det själv.
Klockan är 21.45 på KVÄLLEN!!! och vad hör jag? Jo, en gräsklippare i området. Kollar ut och ser pojkvaskern som samfälligheten köpt in. Tänker: slår du inte av gräsklipparn snart så stryper jag dig med tändingsvajjern!!!!
Ska ut och tutta på det där gräset istället så jag slipper höra sånt oljud så sent. Tur att ungarna har rummet åt andra sidan.
Nu har jag inte tillgång till internet på ett tag så jag hoppas jag inte får bloggabstinens, vilket jag vet att jag kommer få...
Får väl lägga in på mig på Husinge behandlingshem direkt när jag anländer ;-)
Skål och hej!

Kommentera här: