Hatar att älska, älskar att hata

Vad mycket man tycker om och inte har ni tänkt på det som nedan

Hatar

Bruna bönor
image34

Havregrynsgröt
image35

Mitträcken
image36

och
Idol-Knut
image37
Fy f-n för övervintrade gamla avdankade fotomodeller från 80-talet som fattat att jobben blir färre och nu fan ska jag söka till Idol, det blir säkert fullträff.....

Och mest av allt denna onämnbara människa
image38

Urk

Älskar hellre sånt här

Micke Persbrandt
image39

Prinsessbakelse
image40

Karuseller
image41

eller Ylho
image42
1 Marita:

skriven

Och jag älskar bruna bönor jag-får nästan aldrig äta det bara för ingen annan här hemma gillar det.
Därimot gillar jag inte karusellerna du gillar..allt snurrigt har jag blitt för gammel för tror jag bestämt-för snurrkaruseller gilla jag när jag va yngre...sen alla med höga höjder faller bort eftersom jag är så ruskigt höjdrädd.
Kram Marita

2 Anonym:

skriven

hahaha, det går inte att göra mer än att skratta, haha.
så underbart jävla skön!
/L

Kommentera här: