Gröna Lund

Tillbaka på skatten! YES!
Vad göra med pengarna?
Jo man tar sina tonåringar på en Stockholmstripp och Grönan så klart.
Folk i min närhet undrade om jag fått mer fel i huvudet.

Åka läskiga karuseller?
Ja vaddå? Hur kul som helst ju!
Sagt och gjort. Inträde och åkband.
Sen racing som en barnunge från ställe till ställe.
"Välkommen till kvasten, he he he"
Sååå roligt!

Sommarkrysset live. Men vad bra att få höra lillgumman Amanda Jensen med sin skrovliga röst. Underhållningschefen sjöng i reklampauserna. Så himla bra! och SNYGG!!!
Niklas Wahlgren och Nanne Grönwall.
Sen entrar Markus K-nånting-gård scenen. Den lilla läckerbiten står där och sjunger för mammie! Han ägde!

Mer karuseller och nu tar vi barngrejjerna...............TRODDE JAG JA!

Är ni åkrädda så åk ALDRIG Slängungan. Det var det värsta jag varit med om. Jag var så jäkla rädd hela tiden. Svetten lackade och jag darrade. Tårar fyllde mina grön-bruna. FY FAN, säger jag rätt ut. Det var det värsta jag varit med om!

Nej tacka vet jag Kärlekstunneln. Där är man safe!
1 annmari:

skriven

hihi, slänggungorna kan jag åka hur mycket som helst. är ju bara sååååå skönt

2 annmari:

skriven

hihi, slänggungorna kan jag åka i hur många gånger som helst, det är ju sååååå härligt

3 J:

skriven

Slänggungan, är det den ute på bryggan? Det är ju en sån som jag vågar åka, så jag antar du menar nått annat....?

4 Jag själv:

skriven

Ni som kommenterar min blogg och grönan-inlägget måste ta ett snack med er själv. Slänggungan är inte kul rolig eller nåt annat positivt. Slänggungan är för mig något hemskt som krig i Georgien eller Excorsisten på bio eller som jag skrivit om förut Mitträcken på E4:an.....USCH!!!

Kommentera här: