Pellets Gud förbjude

Nu ska jag faktiskt börja tro på Gud igen.

Gud hör bön och förskona mig från pellets
image50

Att inte ha spännband är en livsfara
Att sitta och vänta på spännband kan få vem som helst att få ADHD
Att få bra sällskap och kaffe är ju rogivande som tur är.
Betala pellets är en livsfara, speciellt när de höjt priset

image51
Bensinmackar med kärror. Skitbra. Man spelar dum blondin och blinkar med rådjursögonen så får man hjälp. Så himla bra. Vilken karl som helst smälter ju.

Åker alldeles försenad med ett stort lass. Får bara köra 60 km/h för annars så vobblar ju bilen med kärra.
Kör in på gården och vad händer? Jo, jag fastnar i modden. Snacka om att få Tourettes syndrom. Alla svordomar jag kan åker som grodor ur min mun.
Grannen kommer förbi och hånflinar. Skulle kunna döda gubben. Ful hund hade han också som skulle hälsa. Säger åt gubben att guuud vad du skrattar då. Han kommer med ett gammalt Rospiggstips och hämtar aska.
Funkar bättre än sand dåju!!
Rivstart och iväg.
Parkar utanför garaget. Får bort kärran från bilen för nu är det bråttom att hämta upp syrran.
Vad händer?
Jo, biljäveln fastnar igen.
Tourettes syndrom IGEN!!
Går ur bilen och blir Hulken. Blusen spricker och jag tar i allt jag kan och drar bort kärran en bit bort för att sen backa min bil så att den får fäste och rivstart och iväg.

Sen lossar vi Pellets jag och Y. Fy fasen vad vi bar och bar och bar. Varje säck väger 16 kg. Det är 52 jävla säckar på en pall. Typ nästan 1 ton!!!
ALDRIG MER!!! ALDRIG MER!!!

Sen rivstart iväg. Till macken. Tiden är snart ute för hyran på 3 timmar. Försöker få loss vagnen, men inte går det inte. Måste gå in på macken och blinka som fan med rådjursögonen. Han kommer ut. Y blinkar värre än vanligt och ägarne till och med kramar om henne. Blink, blink. Sen Puss och hej då!!

En god lunch med Y och dotter A. Välbehövligt!

ALDRIG MER PELLETS
1 T-bag:

skriven

Vadå börja tro på gud "igen"..har du gjort det förut ????

Kommentera här: