Att åka flyg

Drog till Kanrieöarna.
Satt mig i planet och det var precis som Sällskapsresan.
Knäpp, knäpp
Alla spände fast sig
Pling, skylten med bältet släcks.
Knäpp, knäpp
Bälten öppnas
En fråga: varför kan inte folk ha dem på hela tiden? Vad skulle hända annars? Skrockfulla människor

Ser en massa flygvärdinnor....
Men jag undrar: Var är alla SNYGGA nuförtiden?
Förr sprang de omkring och vickade på häcken och smilade upp sig
Nu är de 40+ och rynkiga
Är de unga fräscha satta på långdistanserna?
Allt för att folk inte ska ledsna på deras fula utseenden
Allt för att folk ska känna sig lite småpilskna och beställa den 8:e GT:n

Ser en man i 35-årsåldern
Ser bra ut
Ler gör han
Välstruken skjorta
Jag vill vinka och fråga om de har en extra kudde för mitt huvud att luta mot
Han närmar sig
Jag ler tillbaka
Han skiter i mig och går förbi.
Nej nu jävlar!!!

Vad jag sen upptäcker är att han inte jobbar på planet.
Han är passagerare

Ett råd:
Ta fan inte på dig en välstruken VIT skjorta om du  ska åka flygplan
Det kan gå ödesdigert till då....................
1 Cayenne72:

skriven

TOOOOWEEEE!!!! *ropar* Saknar dig ju på listan, det är inte detsamma när du inte är där!! (vem ska jag bolla snuskiga kommentarer med? Svara mig på det du! Hm? Hm??)

Cayenne72

2 Åsa:

skriven

Ha, ha, ha... skulle vara du om någon som råkar ut för det :-) Kramis.

Kommentera här: