Ledig dag

Det ska tvättas och annat man inte hinner med när man jobbar skift.
Komma ifrån jobbet lite.
Det är så mycke skit där nu.
Så mycket skitsnack så att jag höll på att bryta ihop igår.
Sen får man samtal från en god vän som spär på skiten.
Varför kan inte folk komma till mig och fråga?
Varför hitta på egna saker?
Varför använda fula ord när man pratar om mig?
Jag jobbar. Gör det jag ska. Tar rast när man ska. När min chef säger att nu funkar det att ta rast.
Men ändå hoppar folk på mig bakom min rygg och säger att jag minsann gör annat.
Måste reda ut det här.
Jag tar det hårdare än den andre personen.
Kan folk bara hålla käft!!!
Tur att min förmiddag förgylldes.
Jag har ingen kraft att sluta.
Jag bara vill ha.
Kan inte vara utan.
Tycker om!

Vill skänka puss o kram till min fina syster Ylva och min vän Göran som står mig nära.
1 KIKI:

skriven

Synd att du är så långt borta från mig annars hade jag kramat dig hårt, min vän.



Tänker på dig Towe

Bamsekramar

KIKI

2 ylle:

skriven

puss å kram till dej med syrran! Älskar dej mycket...

Kommentera här: