Nya tag

eller tagg?
Facebook har blivit ett gift.
Älskar att kommentera och skriva inlägg.
Älskar det så mycket att jag fick varning.
VARNING DINA INLÄGG KAN SKADA ANDRA.
WHAT??
Men förlåt då för faan.
Är facebook så himla känsligt att man måste varna?
Varna lilla mig?
Vad har jag gjort?
Får väl skicka lite hugs, lite beers, lite smiles så kanske FB blir snäll igen.
Tagga folk är kul oxå. Gå in på andras bilder och tagga för fulla muggar.
Man är som ett barn.
Spel finns det oxå, jäklar vad jag har fått musarm nu. Min vän G är skitsur för att jag slog honom med hiskeliga poäng.
Nya tag på jobbet och i livet. Lämna det gamla och börja på nytt. Det måste funka. Ultimatum är det som gäller.
Jag har fått en schemarad. Nu slipper jag vara från Polen och göra allt :) Men kul har det varit. Träffat så många roliga människor och fått härliga skratt. Spöat skiten ur "hyresgäster" Jag kan min Karl-Gerhard, kan jag säga.
"med rytmiskt vaggande höfter!
Go for it!
Puss
1 KIKI:

skriven

HEJA Towe!

Önskar dig lycka till med de nya arbetsuppgifterna! Detta fixar du GALANT!!

KRAMAR

Kommentera här: