Jul Jul

Nu är den här och jag känner bara lite, lite julstämning.
Skinkan, knäcken och köttbullarna är klara och även julgröten.
Mina 2 små kom ikväll och stannar till imorrn, sen åker de upp till Härnösand.
Imorrn blir det lilla julafton här. De tyckte det skulle bli jättespännande :)   Myspys! GULLUNGAR!
De stora ser ut som vanligt, men det pirrar säkert även för dem. Jag minns själv när man var 17, 18 år. Jag brydde mig inte så mycket. Längtade mest till kompisarna.
God Jul & Gott Nytt år!

Vill skänka en tanke till de som förgyllt min vardag 2009 och utan inbördes ordning:

Ylva, Göran, Sari, Malin E, Conny, Tommy, Danne H1, Lasse H, Annika H och så Christian så klart.

Några har även gjort så jag har fått le och tänka, skönt att få dela mina tankar till:

Åsalie, Stephanie, Maria J, Ronny

En del har fått mig att tokskratta när jag fått sms:

Kiki, Lotta O

Alla glada tokroliga puckovänner på Facebook, ha ha, gud vad jag har skrattat åt inlägg. Minns ni när jag blev spärrad? Ha ha. Roger E och Jerry ni måste verkligen vara mina stalkers. Fortsätt i era takter som ni gör.

Sen har jag mina nära och kära runt mig som gjort att 2009 blev ett bra år
Ylva mitt hjärta, mina 4 underbara ungar, mina syskonbarn, mamma och syskon

Puss & Kram

Ja ja, ni som inte nämndes ska inte var ledsna. Tänk på att jag är 40+ och börjar bli virrig och dessutom så ser jag dåligt, ni får tåla och inte ta åt er! Alla kan vi göra misstag och sorry´rå om jag glömt bort er. Ni får göra en kommentar här och klaga.
1 annmari:

skriven

God Jul och Gott Nytt År



kram annmari

2 Anonym:

skriven

Kul att man vart nämd nånstans, trodde att jag tillhörde dom tokroliga puckovännerna på FB!

God jul och gott nytt år!

KRAM från din Idol!

3 Maria J:

skriven

Gott nytt år!

Åhhh jag blev nämnd :) Klart du ska ha en och annan hobbypsykolog att tillgå.



Kramisar

4 Okänd avsändare som drog därifrån:

skriven

Trodde jag förgyllde din vardag på jobbet oxå eller ute på lokal :( ack så fel man kan ha :)

Kommentera här: