Januari i mitt liv

Det är för kallt!!
Jamen vad är det här?
Måste man frysa arslet av sig?
Får dricka vin för att hålla värmen.
Är ledig tre dagar så what the fuck
Hemliga-vänner-besök är alltid trevligt, men sååå krävande. Blir helt slut av det.
Vad gör man när man inte vet vad man ska göra?
Kan nån komma hit och hjälpa mig och ge mig råd?
Jo, jag ska.
Nej, det tror jag inte.
Jo, det kommer hända.
Men varför skulle det?
Jo för att jag vill det och känner så och i vår så...
Suck
Fuck

Min vän genom tiderna fyller snart år. 40 år, helt otroligt att tiden bara rinner iväg. Tycker det var nyss som vi sa hej till varandra där i fikarummet och tog en cigg ihop. Sen blev det fest och vi bytte nummer. På den tiden för snart 22 år sen fanns inte mobiler så vi skrev upp numren på ciggpaketen. Säkerligen ett Gult Blend :)
Jag ska fira henne och jag längtar faktiskt. Få krama om henne igen. Vi träffas alldeles för sällan, fast vi bor nära varandra igen. Men jag tänker på henne nästan varje dag.

Massor av pussar och kramar till alla som läser min blogg och förhoppningsvis gläds av den!
1 Maria:

skriven

Det kallas svensk vinter vännen, kanske ska fundera på att emigrera? ;) Var glad för att någon läser din blogg och kommenterar!!! (harkel)

Kjamis

Kommentera här: