Gadda och pierca

40-årskris? Nä faktiskt inte, utan det handlar om cash och mod.

Har äntligen fått dit den på min arm som jag önskat i så många år. Ett lejon. För evigt.
Sen kommer jag sitta där på hemmet och bli matad av nån ung snygging. Jag vägrar ha gamlingrock utan jag har linne och push-up så klart. Gadden ska skina och han tänker: fan vad kärringen är cool :)

Jag var dit till studion och de är ju för härliga de som jobbar där. Skojar och skrattar och är fräck i munnen. Sånt gillar jag. Helt plötsligt så vill han som piercar att jag ska hjälpa honom med ett smycke som han vill ha på sin hals. Jag dog! Vaddå pratar du med mig? Ja sa han. Du för mejseln med stenen på mot min hals. Du ser väl hålet va? Jag svettades i pannan och i händerna. Hela hans liv stod ju nu under mitt ansvar. Gulp. Du snurrar den sen till höger tills det tar emot eller tills jag skriker. Shit tänkte jag. Nu kommer blodet spruta och jag hamnar på Hinsan. Men sagt och gjort och jag satte dit den där pluppen och jag blev lättad. Han dog inte. Han gjorde high five med mig och sa direkt: fan vad svettig du är.
JA JAG SA JU DET!!!

Funderar på att öppna eget:
"Towes piercinghörna
I screw you and then you´ll die!"



1 Josefin:

skriven

Svar: Njaa, så bra vet jag inte riktigt om du ska säga... Men om man tittar hur jag låg i 7an så... Heheh.

2 KIKI:

skriven

COOLKÄRRNING jag det blir du alldeles säkert TOWAN!!

snygg tattooooooooo =)

KRAM

Kommentera här: