Tuttar, tända ljus, tycker si och så

Tuttvisardagen är till ända. Gick bra. Tänkte på att den där kvinnan klämmer och trycker och tvingar in massor av tuttar varje dag i den där tuttmaskinen. Vilket jobb. Fick komma in 30 minuter tidigare. Bra tyckte hon för man har ju annat för sig på fredagar. Yes, helt rätt!

Tänder ljusstakar, smyckar balkong och fixar upp stjärnor. Härligt med adventstid.

Dricker cider och är helt helt ensam hemma. Det är tyst. Bara Winnerbäck som sjunger för mig på Spotify.

Får återfall och det kommer tårar och känner mig så jävla ensam. Men det blir bättre och snart kommer det inga mer tårar. Om allt det där tycker jag si och så. När ska allt försvinna? Snart hoppas jag. Vill att det ska bli 2010 nu!

Jag har olyckliga människor runt omkring mig och det är så jobbigt att veta att de mår dåligt. Men snart blir allt bra älskade människor. Allt blir snart bra.


"Adventstid kom till
mitt ensamma hus, jag sätter i staken ett sparat ljus
"

1 Maria:

skriven

Jag säger det igen, nästa gång du känner dig ensam och du inte vill vara det, hör av dig.

Vi kan dela en pepparkaka ;)

Kram på dig och fortsätt skriva det är bra hjälp i det svåra.

Kommentera här: