Sista september

Nu är nog hösten här.
Det har varit så varmt, brittsommar. Men inatt var det frost och bästa besöket fick skrapa rutor imorse.
Visst är det mysigt med hösten, vackra färger sprider sig. Man får börja köpa värmeljus igen. Men ändå är våren och sommaren mina årstider.

Har varit uppe hos min mamma i norrland och haft det lugnt och behagligt. Min mamma har varit nykter i 9 månader och jag är jättestolt över henne. Hon är stolt själv. Jag beundrar henne för modet hon tog att putta bort den onda jävulen som satt på hennes ena axel. Lycka lycka till lilla mamma!

Jag är lycklig. Det börjar hända saker i mitt liv. Personen som ligger mig nära om hjärtat är glad och skrattar och ler hela tiden. Allting börjar lösa sig. Det är helt underbart!! KÄRLEK! Längtar till Dagen D :) När vi två blir en.

Fick sitta hos min vän S idag och äta hennes korv stroganoff med god sallad till. Det är alltid så skönt att få vara med henne och få prata med henne. Vi måste skärpa oss bara. Att ha så lång tid emellan våra träffar är inte bra. Men ändå fast det tar lång tid så är det som om tiden stått stilla. Jag tycker så himla mycket om henne. Är så glad över att hon finns.


Saknar
Undrar
Varför
Ledsen
Frågar
Hoppas
Vill
Glad
Lycklig
Kär





1 annmari:

skriven

Låter som om du trivs just nu. Härligt :-)

2 Ahlgrenskan =):

skriven

Härligt jag glädjs med dig och din mamma!! Håller tummarna för henne!

KÄRLEK = UNDERBART!! ;)

LYCKA TILL TOWAN

KRAMAR KIKI

3 Monica:

skriven

Hejja Mamma!! kramar om

4 Maria J:

skriven

Jag vet hur detta probelm känns och jag är så stolt över din mamma jag med! Go for it girls!

Kommentera här: