Kalas och Sinnesro

Äntligen!
Kalas för 10-åringen :)
Kul var det. Gott var det.
Stå på tidningar och inte nudda golv.
Hela havet stormar till Uggla och egna regler.
Limbo och även lite militärlimbo. De är härliga de små. Jag var med på tidningsleken men avstod limbo av förklarliga skäl...

Gick sedan ner för att möta upp bomtjickabom, 3 barn och en moder.
Sinnesrogudstjänst denna söndag.
Här och nu.
Det var rofyllt och fin stämning och en snygg diakon med långt svart hår och tatueringar över hela armarna.
Vi skrev böner som tillägnades Tobbe och barnen och det var skönt att få kramas och det blev rörande.

Fick skjuts hem och lilla Spidy skulle minsann inte ha nån mat utan han skulle faktiskt sitta vid datorn. Bara att lyda. Lite bolibompaspel och sen var det dusch som gällde.

Vi analyserade kvällen och jag tyckte det var mysigt att få stå och läsa sinnesrobönen med min syster. Kärlek. Fick en blick och hon sa tack när vi alla stod hand i hand......
TRODDE JAG JA!!! GLÖM ATT DET VAR KÄRLEK I BLICKEN. DET VAR...OM INTE HAT SÅ NÅT ANNAT.
TACK TOWE för att jag fick hålla i handen på ...ett...ja vad var det?
Syrran var jaa...sne, skev...
Kärlek till Bomtjickabom
Kärlek till alla




Kommentera här: