Well being breathing weekend

Det är så fantastiskt att jag får vara med om vissa saker i mitt liv.
Att åka ut till lugna ljuvliga Väddö på en andningshelg är kanske få förunnat.
Jag har längtat så länge tills datumet ska komma. Pingsten 2010.

Jag åker dit utan någon som helst vetskap om vad som ska hända. Jag är så förväntansfull.
Det ena nya ansiktet efter det andra kommer fram till mig och hälsar. Jag älskar nya människor.
Det pratas öppet och som vi inte gjort annat. Som om vi redan känner varandra.

Helgen består av frigörande andning, dans, rörelse, målning, yoga, vegetarisk mat och gemenskap.
Ca 20 personer är där precis som jag för att få gå in i sig själva och för att göra någonting bra för just sig själva.

Att andas i grupp är helt underbart. Det är mycket som händer med kroppen. Många känslor som vill fram. Det är så befriande.

Jag åkte dit med ett tungt hjärta men åkte därifrån med ett mer öppet, lättsamt hjärta som var mer rött än svart.

Jag vill mer och mer och mer.

Jag älskar livet!

Kärlek!!



http://andning.info

Kommentera här: