Älvor

Jag älskar älvor
Jag har alltid gjort det
De är så mystiska och fina och hemlighetsfulla
När jag var liten så var jag ute för mig själv rätt så mycket Jag bara älskade när jag såg de dansa på mina barndoms ängar Jag kunde stå och titta länge, länge och fantisera att jag var med dem i deras dans Min flykt in i fantasins värld när det var rörigt runt omkring mig
Jag har två tatueringar som föreställer älvor
Den sista jag gjort är jag så stolt över
Den är så vacker

Igår fick jag en present av min älskling
Han ger mig något litet. En liten påse i plast. Något ligger där i.
Det är silver ser jag på en gång. Öppnar och får något i mina händer.
I mina händer ligger två små älvor. Två små söta älvor att smycka mina öron med.
De ska jag bära hela tiden. Två fina älvörhängen fick jag av min älskling.
Åååå så glad jag blev. Åååå så glad jag är.
Tack Älskling för fina fina örhängen!
1 Maria J:

skriven

Åh va fint! Lägg ut bild på dom vettja ;)

Kommentera här: