Upp och ner, Ner och upp

Ibland går det upp.
Ibland går det ner.
Ibland är det virrvarrigt.
Sömn och ensamhet kan bota det mesta.
Skönt.

Jobbade efter att ha varit ledig i nästan totalt 12 dagar. Kändes inte kul att traska iväg till jobbet, men det funkade. Kom dit och upptäckte att det var bra folk som skulle hålla mig sällskap till kl 20.00. Fint väder och fick ha promenadtid med bomtjickabom. Jag fullkomligen älskar att ha henne runt mig när jag jobbar. Vet inte varför, men det bara är så. Hon är glad och får upp stämningen på topp. Hon får mig på bra humör och jag älskar henne för det. För att är man sur och grinig så är man inte det något mer. Är man glad och mår bra så får hon mig att må bättre.

Darling kommer hem till mig efter jobbet och det är så härligt att honom också runt omkring mig. Mår så bra av honom. Helt underbart.
När han kommer så har han med sig presenter. 3 helt fantastiska älvor. Jag älskar älvor. Jag älskar när min älskling kommer med överraskningar. När det sen är älvor så blir jag ju ännu gladare.
Puss fina älskling!

Kommentera här: