Sysslolösa tider

Att komma tillbaka från semestern och dessutom vara gravid är ingen hit :(
Man plockas bort från avdelningarna på en gång så fort det blir känt.
Jag gör INGENTING, verkligen INGENTING.
Det är såå tråkigt.
Satt igår eftermiddag och plomberade CD-spelare nån timme och imorse en liten stund. Sen tog dem slut. Jag bad förrådspersonalen att tokbeställa fler, men fick inget gehör naturligtvis.

Att sitta och göra ingenting är något man önskar när man är ute bland de intagna, för då kan det stå en upp i halsen, men nu när jag gör ingenting så går det mig på nerverna.
Jag vill ha massa järn i elden så timmarna flyger iväg. Det här är slöseri på resurser och kunskap.
Det finns liksom ingen plan för oss. Det är beklagligt.

Imorgon ska jag i alla fall vara sekreterare under LSG-mötet, så då blir det ju bättre.
Har suttit en vecka på Mottagningen också. Det var kul och intressant tycker jag, men synd att jag inte får utföra alla sysslor. Där skulle jag kunna tänka mig att jobba faktiskt. Härligt gäng. Ett gäng galningar. Det gillar jag.

Snart ska väl ekonomitanten ha höstsemester. Skönt, för då får jag en vecka där i alla fall.

Käre Gud, hör bön, ge mig något att göra!

Kommentera här: