Vilken dag!!

Dagen börjar bra. Skönt att barnen inte var jättesömniga utan bara glada, trots tidig väckning.
Skjutsar hjärtat till jobbet för jag måste ha bilen mitt på dagen.
Puss och hej, vi ses sen.

Åker iväg. Det är gryning och fortfarande relativt mörkt. Tät dimma råder på morgonen, men det lovas varmt under dagen :)
Jag har inte kommit långt. Jag kör. Jag ser inte vad som närmar mig.
En korsning!
En bil från höger sida.
PANG!!!
Det smäller!
Jag ruckas i sätet, men får ingen smäll.
En gubbe tittar surt.
Jag går ur bilen och han med.
- vad fort du körde!
- nej det gjorde jag inte. Jag såg inte ett dugg!
- du körde fort.
- nej det gjorde jag inte. Det är dimma och du bara dök upp.
Gubben fortsätter att anklaga mig.
Jag säger åt honom: kan vi inte sluta med det här och gå igenom vad som hänt istället. Du och jag ska vara glada över att vi båda är vid liv.

Hjärtat kommer till platsen och det går att köra den krockade V70:n tillbaka till hans jobb. Skjutsar mig till jobbet med lånad bil.
Lite skärrande, men det gick över efter att jag fått prata av mig.
Jag har aldrig krockat förut, aldrig!

Hämtar 11-årige sonen mitt på dagen i lånad bil. Tack CT!
Till tandis och tillbaka. Snabbt och bra.

På eftermiddagen ger vi oss iväg till Odenplan för att göra ett tillväxtultraljud.
Bebis tillväxt låg på 22 %. Väger nu 2400 g och kommer vid födseln att väga över 4 kilo. Så klart:) Bebis var så fin där den låg med sitt runda huvud nedåt i rätt position.
Längtar ihjäl mig nu!
Kan det bli mitten av december NU?!!
Om 5 veckor slutar jag jobba. Gud så skönt!
Längtar!
1 Amundeira:

skriven

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.

Kommentera här: