Gott Nytt År

Året är slut. Nu börjar ett nytt. Samma visa varje år.
Öppnar upp fejjan och ALLA önskar Gott Nytt.
Ska man få dåligt samvete för att man inte klickar gilla eller skriver en kommentar?
Tack detsamma säger jag.
 
Nyåret blir lugnt. A och H är hos sin pappa så det är bara vi och O hemma.
Förra året stod jag i fönstret med liten liten bebis medan de andra smällde raketer för fulla muggar.
Hemma och bebisgosat hela 2012.
2013 börjar allvaret och vardagen. Jobb och jobb nalkas. O börjar på dagis.
 
Min äldsta son kliver ur tonårstiden och blir 20. I 7 veckor är jag inte längre tonårsmamma. Men sen blir A tonåring. Wow, vart tar tiden vägen? Syrran blir 40. Min yngsta dotter fyller 10. F:s bror 30 och han själv 45. Snart går väl jag i pension.
 
Önskar er alla ett riktigt Gott Nytt År!
Grattis farmor Annica på födelsedagen!
 
Ta hand om varandra!
 
Puss & Kram
 

Kommentera här: