Snö snö snö

Let it snow, let it snow, let it snow

Javisst, men inte på mig för jag har inga vinterkängor eller vinterjacka. Dåligt förberedd? Kan man ju säga. De kängorna jag hade innan köpte jag 2007, så de höll ju ett tag, men sen fick de nog. Och jag med. Traska fram och tillbaka med dem på jobbet och känna att känseln i tårna försvann var ingen hit.

Idag blir det sista barnrytmiken. Vi har missat tre gånger. Tråkigt att missa men Ozzy har varit sjuk så det har inte gått. Men vi får ta i för kung och fosterland idag då :) Nästa torsdag är det minstinggudsstjänst i Norrtälje Kyrka kl 10 för barn mellan 0-6 år och deras föräldrar om nån känner att de vill gå på det. En sångsamling på golvet vid altaret kan man säga. Mysigt var det sista. Den här gången ska jag inte sitta mitt i solens strålar och bli bländas. Eller var det ett tecken från Gud?

Pulsa pulsa ner på stan i rosagrå gummistövlar får det bli!

Ha en skön snöig dag!
Släng er ner och gör en ängel.
Det blir man aldrig för stor för

Kommentera här: