Zelected by House-visning

I söndags var jag hem till Ingela. Hon var värdinna för ett inredningsparty från Zelected by House
 
Höll inte på att hitta dit. Hur svårt kan det va? Hon bor ett stenkast ifrån mig i Grind. Virrade runt som en tok och höll på att komma försent. Alla hus ser likadana ut. Alla har nr 2 på väggen och sen den där bokstaven. Det vore ju jäkligt lätt om det är a-c, men här var det hela jäkla alfabetet. Shit!
 
Inne i hennes lägenhet hade säljaren gjort så fint. Trodde allt var Ingelas, men det var säljaren som dekorerat och inrett hennes hem. Det var urfint. Jag ska bara köpa 1 sak hade jag i tankarna. Det får bli de där bokstäverna jag sett som det står JUL på. Inget mer. Det får räcka. Punkt slut.
 
Men det var så fint allting och så gulligt och snyggt att det blev ett par saker till. Så klart...
Som gammal Tupperwareförsäljare vet jag hur det går till. Hur man påverkar..men det behövdes inte påverkas nånting minsann.
 
Fika med trevliga tjejer och med en underbar värdinna. Gofika, glögg och julstämning.
 
I vår sen när vårkollektionen kommer ska jag ha ett sk party hemma hos mig.
Bäst att ladda plånkan :)

Kommentera här: