Höstlov utan hötslovsbarn

Höstlovet är här?
Men barnen är hos sin pappa, så 4an är på fritids, men 3an ville äta lunch nångång på china sa han förut.
Perfekt, då tar vi det idag.
När jag var liten var china stängt på måndagar. Hoppas det inte är det idag.
Varför hade de stängt på måndagar?

Lillungen vet var lampan är och säger pa till den. Så söt så söt :)
Säger vi åt honom att tugga ordentligt så visar han det han har i munnen och tuggar på så det smackar i hela köket. Gullfis!

Den 1 april börjar han på dagis. Ja ja jag vet att man inte får kalla det dagis, men det skiter väl jag i. Hur som helst så början han på Vintergatans förskola den 1 april. Jag bara tjöt i luren när hon ringde och gav besked. Sååå himla glad blev jag. Vi hade det som försthandsval och det kan ju bli svårt med april eftersom de blivande sexåringarna fortfarande går kvar. Men vi fick som vi ville. Helt perfekt!!! Jihaaaaaa

Hösten är här. Snart inga löv kvar på träden. Minusgrader ute och jag vill inte ha vinter. Börjar jobba om 3 ½ månad och det vill jag inte heller :(

Ikväll ska jag börja i en damkör som ska sjunga på lucia i kyrkan. Får se hur det går. Jag sjunger ju på gehör för noter kan jag inte och kan inte spela något instrument. Men en lycka med den här kören är att:

JAG FÅR SJUNGA I KYRKAN DEN 2 JANUARI NÄR MAGNUS CARLSSON ÄR DÄR. Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!!!

Puss o tjenix


1 Petra:

skriven

Man får inte säga fröken heller, men det skiter jag i. =)

Svar: Jäkla larv det där
Towe

Kommentera här: