Koder, Tandpetare och dukjävlar

Sitter och ska göra en överföring på internetbanken.
Bra Towe, BRA!! Du kommer ihåg koden till bankdosan
NOT!
NEJ!
NJET!
Fan!
Ber galningar på fejja att hjälpa mig, men jag får bara omöjliga svar som 6666 och Tänk logiskt. Vaddå logiskt? Känner ni mig? Jag är ju helt rudis. Tänka logiskt. Vad fan är det? Som på CC...tänka logiskt. HA, glöm. Därför jag inte kommer vidare!
Men rätt var det var så kom koden till mig. Nu har jag skrivit upp den på bankdosan. Emot alla regler, men va fan! Kom, gör inbrott och ta ut pengar från mitt konto. Räcker till nån liter soppa så ni kommer från parkeringen.

Har köpt tandvård. Ja, men nu måste jag gå på gatan för att ha råd med skiten. Vi lagar lite här och lite där säger hon med sin ryska brytning och jag blir skraj när hon ler och skrattar och tänker att hon är utsänd av Stalin och kommer nu borra mig hårt i KINDEN!
Jag betalar och betalar. Det var då satan vad kärringen är dyr. Jag har inte råd. Lasse Winnerbäck; släng dig i väggen! Jag skiter i dina texter om tandläkarväder. Det är bara dåligt väder. För i plånboken blåser det som fan. Dessutom ska jag köpa särskilda tandpetarborstar och de är dyra dem med fast jag är Apotekförmånshjärtekund. De jävlarna går ju sönder bara jag tar i dem. Jäkla butteriksprylar!

Köpt fin duk. Textilvaxduk. Jättefint. Jättekul. Jätteskitgrejer. Jag skickade efter från Jotex. Men...jag skulle läst vad folk hade skrivit betyg om dukfan först. "dåligt klippt" "fläckar går inte bort i tvätten" "smutsen går inte att torka bort med trasa som det står" Just det Towe! Det är en skitduk. Vaxduk?? Pyttsan!! Crap! Hej då Jotex! Välkommen Jysk!

Så där jag. Bitter? Nä inte så vidare värst. Snart kommer syrran hitta sin drömprins. Det är bestämt. Hon är, som en kollega sa en prinsessa som får ha många prinsar. Bra för nu är jag trött på att vara barnvakt och låna ut stålar. Stålar som vare sig hon eller jag har en aning om om hon lånat eller hur mycket. Haha snacka om senila syrror. Orka!

Det där med barnvakt var skoj. Prutt-Joel ska komma hit snart. Det är alltid lika kul. Han tjattrar så mycket. Säger massa kul som sen visar sig vara helt påhittat när man frågar syrran.
En sak är säker: jag ska inte bjuda på soppa i alla fall för det tycker han inte är nån mat!

Tja tja bloggen
Ses imorrn
1 Anonym:

skriven

H ahah ahah!!! Love u again!!

Svar: hehe Vad bra :)
Towe

Kommentera här: