Vuxenpoäng

Att ringa tandläkaren efter 3 år tycker jag är vuxet gjort.
Att ta tag i sig själv och lägga pengar på att laga det som är dåligt.
Kände mig jäkligt vuxen igår när jag låg där och gapa och hon räknade dollars :)
Jaja men är huvudet dumt får kroppen lida.
Det är ju allmänt känt att man får dålig tandstatus av att vara gravid. Jag råder alla gravida att göra nåt åt saken redan under tjockistiden. Inte vänta ett helt år efter att ungen har pluppat.
Två skitvisdomständer ska bort. Va fan får man dem för? Onödigt tjafs. Nåt som är kvar sen grottiden eller?
Sen har jag två mjölkisar kvar. Därför jag är så barnslig ibland.
Tack och hej tandkrämstjej
1 Ingela Nyman:

skriven

Eller gör som jag, vänta ett år ytterligare så har det säkert ordnat sig! Det hände mig. Hade två hål som skulle lagas men plånkan ekade. Så jag väntade lite, hade ju inte ont. Ett år senare tog jag tag i saken. Tandläkaren kände med sina verktyg, kollade röntgen och funderade men hålen var puts väck!

Svar: oj där hade du tur eller nån magisk kraft som tog bort det. Dessa sitter i vidomsheltonödigatänderna så hej då puts väck vällingsäck :)
Towe

Kommentera här: