Sjuka ursäkter

Ni som hänger en del på Tradera vet hur sjuka ursäkter folk har när de inte betalar i tid eller skickar prylarnan man vunnit. Den ena "lögnen" efter den andre.
 
Jag har inte hunnit
Jag har en kraschad dator
Jag har fått missfall och det var tvillingar
Dödsfall i familjen
Inga pengar
Strul med internetbanken
Men sluta jag haaaar ju skickat
 
osv osv osv
 
Idag skrev jag till en kille och undrade var ett par shorts var som inte dykt upp. Då kom årets härligaste "ursäkt"
Killen ska få ett omdöme som årets Traderare av mig. Det får han i och med att jag nämner honom i min blogg :)
Håll tillgodo mitt folk här kommer killens mailsvar:
 
Hej

Dom är skickade. När jag skulle packa shortsen såg jag att dom behöver tvättas. Men jag bor i Solna. Här är det lika stor chans att få en tvätt- tid som att vinna på lotto. Vilket hade betytt att du fått vänta sjukt länge på shortsen. Jag ber om ursäkt för det och hoppas att du står ut med att köra dom en repa i tvätten. Dom bör dyka upp vilken sekund som helst!

 
 

Kommentera här: