Utgånget datum

Igår var det dax.
Utgång med syrran. Det var typ 80 år sen.
Jag är sällan ute längre. Det är liksom fullt upp i livet :)
Trevligt att sitta och surra.
Trevligt att sitta och höra henne surra med taxichaffisar.
Otrevligt att det var folktomt på Kärleksudden.
Vi gick ner på stan...eller nä..vi fick skjuts. Vilken tur. Bra där TW! Tack!
Jazzdagar i stan.
Mycket folk och medelådern hög. Roligt ju.
In på haket
En kvinna är aspackad, så att hon knappt kan stå. Jag ber vakten kasta ut henne. Det gör han till slut i skulderlås.
 
Då händer det!
Då är de där.
Paret.
Hon puttar. Han tappar balansen.
Hon hatar och puttar igen.
Stirrar ut oss.
Asså hallå brudjävel vad har vi gjort. Eller vad har JAG gjort?
Kommer mot mig och jag tittar åt ett annat håll.
Jag känner inte henne. Vet bara vem hon är. Ett rötägg!
Hej Towe.
Men ge fan i att hälsa på mig you motherfuckingbitch!
En stund senare börjar de puttas igen. Orka! Stick hem!
Sen kommer stirret. Stirret mot oss. Syrran och mig. What?
Hon blir galen. Kommer fram.
Jag ser hennes stora vinglas och gör upp olika scenarion i huvudet. Kommer det där flygande då jävlar!
Hon går emot oss ännu mer. Jag håller emot med min hand på hennes bröst. Hon är aslack. 9 år sen, men det fattar inte fyllkärringen. Hon tar sats och kastar glasets innehåll mot mig. På mig. På min tröja. På mina byxor. Satans hagga!!! Sen kastar hon glaset i golvet så att vi får trampa på glassplitter resten av kvällen!
Jag fattar inte att hon orkar. Vilken looser.
Vakten kommer och kastar ut även henne.
Die bitch Die!
Du är inget bra föredöme för unga tonårsflickor
Du är inte bra för någon
Du borde ta tag i ditt liv.
Ge fan i mitt och min syrras.
FATTA!!
 
Kvällen fortsatte och det var bra rockabillyband som spelade. Roligt. Trevligt. Sommarkväll.
Det var skönt sen att krypa ner hos mina två älsklingar som snusade så gott båda två
<3
 

Kommentera här: