Bloggtorka

Ja jag tjänar ju inget på bloggen så jag har ju inget krav på mig att skriva inlägg.
Tänk de som har det...herregud, jobbigt.
 
Förresten har vi en liten en hemma som börjat ta efter alla svordomar.
Jävlar
Helvete
Jäklar
Fan
 
Men pappa F har sagt åt honom att man inte får säga fula ord, utan man kan säga Herregud istället.
Så nu är det herregud för hela slanten. Han påpekar gärna om vi säger fel.
Mamma, du får inte säga fula ord, du får säga Herregud :)
 
Vi har varit på en underbar semester på Kreta.
Det gick bra i värmen. Mest var det fialotta 10 år som klagade på värmen. För varmt. För jobbigt. Aldrig mer. Och varför ska man se på gamla saker när man har semester? Men hörru säger 14-åringen. Man kan ju inte bara sola och bada fattar du väl. Men måste ju uppleva lite kultur också! Word!
 
Potträningen går bättre och bättre. Lillen fick ha blöja på planet, men han sa till varje gång. Så duktig så. Fast på transerbussen från Heraklion skriker han med full hals: STANNA BUSSEN, jag måste kissa! Sen däckade han :)
 
Pappans föräldradagar är nu slut och på måndag börjar allvaret med jobb och dagis. Lillsparven ska nu börja med på avdelningen för stora barn. Det blir så spännande. Det tycker både han och vi.
 
Förlåt, men snart åker jag till Grekland igen. Till Tilos med kören och ska sjunga gospel. Det ska bli jätteroligt. Annorlunda och superkul. Men konstigt att vara borta från familjen i en vecka....
 
Med hopp om varma höstdagar går vi nu vidare till årets slut. 4 månader till julafton!
 
 

Kommentera här: