Kurera körera kryssera

Barnet sjukt med feber på mammans lediga dagar. Solen skiner och vi tittar på Fåret Shaun och de där jävla Teletubbies. Vi sitter och vi sitter och vi sitter.

Min kropp pallar inte. Den liksom trycks ihop och jag känner att jag krymper 15 cm. Minst. Känner mig förvriden. Som en krympling. Utan ben. Utan ärsle. Bäckenfel. Längtar tills karln kommer hem så jag får gå ut och gå.

Mötte min systerdotter som hade jobbat. En sak undrar jag. Hur kan man vara så vardagssnygg? Jobbat en hel dag och ser ut som värsta fotomodellen:-)

Åker till kören. Vi ska sjunga och ha årsmöte och sen smörgåstårta. Blev allt utom sjunga. Bra kör. I höst har vi planer på en körresa till Grekland. Hoppas verkligen det blir så. Spännande.

En annan resa planeras. En resa med tjejer över dan till Åland. Ska bli så himla kul:-) Längtar

Jobb imorgon. YES! Äntligen. Jaaaa. Gubben ska vabba. Beror det på att Sverige ska möta Finland i hockey?

Lovely weekend allihop

Kommentera här: