KALLT

Vad är det här?
-4 och svinkallt!
Känns som -24. Det blåser nordan och jag undrar vad jag gör ute?
För ett år sen satt vi i soliga Egypten men i år ser det annorlunda ut.
Långkalsonger på!!

Har en liten 2-åring som visar ilska och bestämdhet på samma gång. NEJ, TYST MAMMA!! I love it! Ett jäkla humör. Måste vara från pappan ;)

Idag blir det Grekiska färsbiffar och tzatziki. Mums!

Älskar fortfarande mitt jobb och arbetskamrater. Igår skrattade jag så mycket att luften tog slut. Helgalna allihop. Det underlättar så mycket. En sak jag gillar är att syster Y befinner sig i samma korridor. Alltid trevligt när "den snyggaste syrran"... kommer på besök och äter semlor PÅ MIN BEKOSTNAD, jäkla snåljåp :)

Puss och hej
/Ledig tjej
1 Anonym:

skriven

ha ha ha, snyggsyrran it is:)

Svar: hmmm, stackers mig ;)
Towe

Kommentera här: