Blir galen

Eller det är jag redan ju...men blir galen när jag får höra hur diskussionerna gick på dotterns föräldramöte.
 
Hur fan kan man tillåta sin 11-åring att se på Paradise Hotel?
Jag fattar inte. Jag fattar inte att man har det som nåt jävla fredagsmys och ser det tillsammans med sitt barn dessutom. Fy fan på ren svenska! Har ni inte sett det så kolla för att få en bild. Big Brother i all ära, men PH. Det råknullas...ursäkta, men det gör verkligen det. Som nån på jobbet sa: De har inte sex eller älskar Towe, utan de knullar. Som i nån tysk hårdporrfilm. Och det låter man sin lilla dotter sitta och titta på??? SKANDAL!
De unga deltagarna super sig redlösa och kommer inte ihåg ett skit dagen efter. Produktionen matar dem med alkohol i stora mängder...
Rektorn hade blivit upprörd. BRA där rektor Inger. BRA!!! För den delen borde ungarna ligga och sova vid den tiden.
 
Tur jag inte fick ledigt. Tack chefen. För mötet hade hållt på än.
 
Blir galen!!

Kommentera här: