Saker som är + och -

Det är ju inne med listor, så då får väl jag hänga på jag med

Plus-sidan

Magnus Ugglas blogg - gud vad jag har skrattat åt den där mannen. Läs på www.magnusuggla.nu så får ni se

Smågodis - ja så sa man förr när man stod och pekade: en sån, två sånna, nej inte sån utan sån osv, men nu får man plocka själv och väga och vem bryr sig att vågen visar över 1 kg och det blir för nästan en hundring, smaskens!!

Min altan - ja den är ju närmare 35 kvm och så underbar och så het av solen och så bra med högtalare så att man kan ha party långt in på nätterna

Studsmattan - inte att hum-humma på, men den gör så att barnen håller sams och slipper ha tråkigt

Vin till helgen - Vad vore helgen utan glaset med det kalla vinet och den goda maten?

Min syster maräng - Älskar henne helt enkelt

Minus-sidan

Gå spåret - själva spåret är ju härligt. Men fan vad jag är rädd för att möta nåt äckligt djur. Det finns vildsvin här i överflöd. Jag kollar in flyktvägar hela tiden och undrar om de kan klättra upp för stenar och träd. Hur snabbt kan ett vildsvin springa? Äter de människokött?

Kattskitslukt - say no more

Mammas fråga om frys - jo Towe, jag tänkte höra hur stor frys ni har om ni har mycket plats? Vaddårå? Jo jag har fått tag i flera kilo vildsvinskött som jag måste frysa in. Men va faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!!

Min märängsysters drömmar - Vet du vad jag drömde om inatt? Nej, nåt vått antar jag? Nej, om vildsvin.
Men va faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan säger jag igen!

Kalla mornar - nu är det definitivt slut på sommarn.....suck

Mig själv - dålig på att blogga just nu. Måste ta tag i det här


Jag har googlat lite plus och lite minus nedan



Kommentera här: