Utmaning

Utmaning

Vad gjorde du för tio år sedan?
~ Jag hade bott i norrland i ganska precis 1 år och var nykär

Vad gjorde du för ett år sedan?
~ Jag gick en utbildning och tyckte det fasen får vara nog nu!

Fem snask jag gillar:
~Oj....svårt...jag gillar choklad, sockerbitar, sega råttor, sega grodor och chokladdoppade sockerbitar

Fem sånger som du kan hela texten till:
~Det är jättemånga. Jag är ju uppväxt i ett musikaliskt hem så jag kan många Taube och Owe Thörnqvistlåtar utantill. Sen kan man ju alla barnsånger som rinnande vatten :-)

Vad skulle du göra om du var miljonär?
~Göra mig skuldfri, resa och köpa ihjäl mig

Fem saker som du gillar att göra:
~Sitta vid datorn, jobba, resa, läsa och sjunga

Fem saker som du aldrig skulle klä dig i eller köpa:
~Tighta kläder, pumps, jeans med låg midja, röda kläder, stringtrosor

Fyra favorit saker:
~Har inga favoritsaker som jag kan lista. Men mobilen måste ju med i fickan till varje pris

Kommentera här: