Gott Nytt År

Så var det sista dagen på det här händelserika året.
Massor har hänt i mitt liv.
Jag har skilt mig efter ett långt förhållande.
Jag har fått vara med min älsklingssyster så mycket att jag inte kan få nog av henne.
Jag har blivit en bättre person och mamma.
Att vara varannanveckamamma kanske är hårt för många, men för mig har det varit precis vad jag har behövt. En vecka supermamma och rushigt och en vecka mer lugn och ro och tonårsumgänge.
Har lärt känna många fina människor som ligger mig varmt om hjärtat.
Jag har tagit upp kontakten med min väninna från grundskoletiden och gud så glad jag är för det.
Det har varit mycket röj och tjo och tjim.
Jobbat som en tok och försökt få vardagen flyta på med skjutsning till och från dagis/skola

2009 ska jag spå mig. Det ska bli mycket intressant.
2009 ska bli ett år som jag sett fram emot sen några månader tillbaka.
Hoppas att alla önskningar slår in!

Gott Nytt År till er alla från mig med hopp om att den här bloggen blir lika slut och bränd som jag är.

PUSS & KRAM
1 annmari:

skriven

Gott Nytt År och hoppas du får ett bra 2009



kram annmari

2 Monica:

skriven

Gott Nytt 2009 och hoppas att vi kan ses någongång under året :)

Tänk att det ska vara så svårt, vi bor ju inte många mil från varandra!



Kram Kram

Kommentera här: