2009 är slut och in kommer 2010

2009s sista dag är det. Vart har tiden tagit vägen? Swisch så var året till ända. Det har varit ett turbulent år. Massa hopp, massa förtvivlan, massa glädje, massa tårar. Nästa år ska bli mycket mycket bättre. Det ska jag se till. En vän på Facebook skrev i sin status att han hoppades på att finna en kvinna. Ja, det gör jag med, att finna en man. En redig karl. Inget mjäk, inget veligt åbäke. En som står med båda fötterna på jorden och vet vad han vill. Blir nog svårt.... men jag hoppas :)

Nu går vi in i tio-talet...eller vad heter det egentligen? För tio år sen stod jag med tjock bebismage i norrland och var på väg in att bilda riktig familj igen för andra gången. Det kändes bra. Alla pratade om babyboom och datorer som skulle krascha. Inget av det hände, men det var häftigt att året skulle bli 2000. År tvåtusen, tjugohundra...Jag säger tvåtusen. Nu har vi år tvåtusentio framför oss. Spännande!

Till er alla från mig

GOTT NYTT ÅR!!

kram kram och champagnepussar

Kommentera här: