Utmaningar


Ja alla dessa bloggutmaningar!! Jag har en utmaning i min blogg....suck.
Men jag gör i alla fall vad Monica bett mig om. Towe, gå in i dina bilder och leta fram mapp 6 och bild 6 och berätta om den.
Ok, sagt och gjort. Detta är i nån av kyrkorna min kör Ramsås Låteri sjöng i. Vi var ingen kyrkokör, men vi sjöng där ibland. Här står jag och sjunger med Lena Hjortsmark. Jag sjunger solo till låten Tro av Marie Fredriksson och i slutet så hänger Lena på och sjunger stämma i refrängen. Det var så vackert.
Jag sjöng i kören i 5 år där uppe i Härnösand. Det var så kul. Men sen jag flyttade ner till Norrtälje har jag inte letat upp någon ny kör. Men det är så rofyllt för själen, verkligen.
Saknar dig Lena, du var alltid en ljuspunkt när jag masade och hasade mig iväg till repsöndagarna.
puss hälsa alla
1 Mamsen:

skriven

Hej gumsan! Saknar dig också! Hoppas allt är bra! Livet funkar för mig iaf. Har jobbat på Guldsmed Kalling snart ett år, men mitt vik går ut nu. Hade turen att få ett nytt jobb på Stenstans trafikskola, så jag börjar där den 16 mars! Spännande! fast jobb växer inte på träd som du vet, speciellt inte i härnösand! 200 sökande, och JAG FICK DET! Otroligt! Det måste betyda att jag är en fantastiskt åtråvärd kvinna, eller hur?!?

Ha det gott!

Kramar/Lena

2 Lilla syster:

skriven

Jag och mamma var och lyssnade på Prisma Gospel i lördags och jag viskade i örat på henne och sa

-Den här kören skulle Towe ha varit med i ...dom sjön "så länge jag lever (Carolas) ...världens drag..

3 Monica:

skriven

Vad roligt att du tog utmaningen!

Jag har också sjungit i kör...det är så kul. Ska ta upp det igen den dan jag slutar skolan. Finns inte tid just nu...och ingen ork heller ;)



Kram

Kommentera här: