Måste skriva något varje månad

Oktober är snart slut.
Sommartiden tog slut i helgen.
Snart vankas november.
Är lite ledsen inombords mellan varven, men det går ju över.
Någon säger till mig: det blir mycket, mycket bättre snart Towe.
Annat som tynger är de små och vad som kommer hända. Jag jobbar för mycket och hinner inte med känner jag.
Jag fick nog och gick hem från jobbet häromdagen. Fy vad jag hatar mitt jobb ibland och vad jag älskar det ibland. Att slänga på sig masken när man går in är jag expert på, men i måndags måste den ha hamnat på sniskan. Hade tårar bakom ögonen hela dagen, sen brast det.
Förstående människor runt omkring mig. Kramar och klappar.
Min allra käraste syster är bäst.
Att bara sitta och prata i flera timmar i hennes kök om allt och ingenting är så lugnande.
Jag är så glad över att hon finns!!!

Bio-oktober har det varit. Ice Age 3 och gapskratt, Flickan som lekte med elden och livrädd.
Film är bäst på bio heter det och det stämmer.
En sak jag undrar är: varför har man ätit upp biogodiset precis när reklamfilmen är slut???

Puss till er alla
1 Maria:

skriven

Kära vän!

Det finns nog inte mycket jag kan säga för att allt bara ska bli bra. Att jobba för mycket hjälper varken dig eller barnen kanske ide´att gå över till 75%?

Å du.. den där masken är bara envist jobbig, släpp den man ä bara människa u know!



Kramisar från en som önskar hon kunde gör mer

Kommentera här: