Vila i frid Kent Östling

En vän har gått bort
Mitt ex allra bästa vän
Han hade många namn; Radar, Reidar on the river, Kenta, Kenö och massor av fler
Det var han som började kalla mig för Tufsan; Tjenare Tufsan sa han alltid :) Han lät som gubbarna i de gamla hederliga pilsnerfilmerna
Att ha Kent omkring sig var alltid roligt och underhållande
Ingen förutom han kunde få vilken suris som helst att börja asgarva
Han hade en otrolig humor
Men inuti honom fanns så mycket djup. Han hade huvudet på skaft och var intelligent och väldigt allmänbildad. Vi kunde prata han och jag. När jag hade det jobbigt på kärleksfronten så stöttade han mig och kom med råd eller bara lät mig prata. En fin vän.
Barnkär var han
Oräkneliga är de gånger han tog mina barn till kiosken för att handla "lördagsgrejs"
På söndagarna var han där själv och handlade kobärsa. Då var det römjölka som gällde.
Elakbreven låg i skåpet han inte ens ville titta i
Vi tjatade om att han skulle städa. Då bara skrattade han och fnös och sa att det gör Anita :)
Han gillade Creedence. Molina fick ljuda i etern när han äntligen kom fram till Ring så spelar vi
När jag fyllde 40 kom han ner till Norrtälje och grattade mig. Vi spelade kubb och han var domare. Det var så himla kul.
Jag är glad över att jag fick lära känna Kent Ove Östling 640824
Första mötet var på hösten 1996 och vi drack kaffekask tillsammans i mitt kök
Tack för dessa år Kent!
Du kommer alltid att finnas i mitt sinne och du kommer aldrig, aldrig att glömmas bort
Vi ses i Nangijala på Goltuppen för det är där du kommer sitta med ett stop i din hand för att sen ta en båt och fiska i en närliggande sjö
Sov Gott
Kram
Towe
1 georgia:

skriven

hahahahahah stackars han/hon som ägde sängen hahahaha :P fan va kul. men röstar ut vinnaren idag eller imorgon. håll tummarna :D

Kommentera här: