Andas Andas Andas

Vilken toppenhelg det har varit. Det har varit Towe-tid. Åh, vad jag saknar det. Jag behöver verkligen det. Jag och bomtjickabom gick till Årummet och skulle utöva Frigörande Andning.
Det är min grej det där. Jag har gjort något liknande för två år sen och jag gillade det.

Slängde mig ner på madrassen och började. Det kändes jättebra. Det händer så mycket i kroppen och med kroppen under en sådan här session. Alla spänningar släpper och tårarna kommer. HELA TIDEN! Sorg och kärlek i en enda röra. Jag får ont i mitt bäcken och jag känner en sorts närvaro. Någonting händer i mig. Jag står vid ett vägskäl och ska välja väg och jag gjorde det. Vart vägen leder vet jag inte riktigt, men jag hoppas att det blir rätt.

Är helt matt efteråt men ändå lättad och upprymd. Får ni chansen till det här så ta den. Det är underbart. Frigörande!

Tack Maria och Carina från LU på Väddö. TACK!! Vi ses och möts snart igen.

Puss och hej, andas är min grej!
1 Linda lillasyster:

skriven

Bra gumman...så mycket skit som skall ut...rädslor ,ilska, och en massa annat obearbetat skit som ligger latent i kroppen som bör ut...fortsätt så där så kommer det kännas bättre <3

Kommentera här: