Vår

Våren är här i Roslagen!
Jättevarmt och härligt.
Barnen kommer fram som tussilago. De sliter sig från sina datorer hemma och är ute och leker.
Mina har varit ute mest hela tiden.
Vi åkte till svägerskan på landet och barnen hoppade studsmatta konstant i säkert 2 timmar. In och drack vatten och sen ut igen. Skrattade och tjoade hela tiden :)
Solbränd blev jag också. Jag vet ju att jag måste passa mig, men det är ju så mysigt att sittaa där i solen.
Underbar myshelg! Jag vill alltid vara ledig! Långt kvar till semestern....tre långa månader..suck!
Idag är mitt hjärta sjuk. Stackars...det finns inte så sjuka personer som när män är det... ;)
Syrran fyller 41 idag och det har ju inte undgått någon precis. Det är ALLA och då menar jag ALLA som grattar. Storbovar som kollegor, you name it :)
Snart påsk och jag jobbar varannan dag. På lördagen kommer stora dottern hem och äter mat. Mysigt.
Puss och hej, vårig tjej!

Kommentera här: