Flyttat ihop

Så var tiden kommen.
Flytta ihop ska man göra.
Fast jag var skeptiskt till en början.
Varför ska man göra det?
Måste man bo ihop när man får bebis?
Men ju närmre årsskiftet vi kom och ju längre tid bebisen varit i magen så föll det sig naturligt.
Äntligen, det var på tiden! ljöd kommentarerna på facebook :)

Nu har vi fått så fint och trivsamt.
Vi trivs.
Barnen trivs.
Alla trivs.

Är i slutet av vecka 37 och snart kommer bebis också. Det är tungt, jobbigt att andas och jag kan inte sova. Längtar sååå mycket efter att få se och hålla den lilla. Är så nyfiken på vad det är för en liten krabat där inne. Hur ser den ut? Vem är den lik? Rödhårig eller inte? Vild eller lugn? Stor eller liten? Stor blir den nog. Över 4 kilo. Närmare 5 tror jag och jag tror det blir en pojke, nä en flicka, nä en ....hmmm, jag vet faktiskt inte, har ingen känsla, så om 3 veckor vet vi...eller jag går väl över tiden som vanligt...men snart, snart vet vi :)

Kommentera här: