Helgens bravader

Helgen inleddes med att jag och Hilda åkte ut till Lohärad för att hjälpa till vid klädbytardagen. Tror Hilda var i himmelriket. Som att ha en egen affär sa hon. Jättekul och jätteduktig. Hon satt där i kassan med mig och servade och var hantlangare.

Vi sorterade och la kläder i högar med säljarens nummer.
Vilken dag! Pust och stön, men roligt och det blev en liten vinst.
Allt jag säljer just nu åker in på Egyptenkontot.

Idag kommer var jag till kyrkan igen. Hilda sjöng och spelade teater och pratade i micken som hon aldrig gjort annat. Duktiga gumma!

I eftermiddag kommer Petra och hennes familj på fika. Trevligt ska det bli.

Hoppas ni haft det bra allesammans och ni måste börja förstå mig snart.
NEJ jag häcklar på fejjan. Glöm aldrig det! Men kul att Ylva, Åsalie, Camilla och Petra fattar. Jag skrattar ihjäl mig!!

Hej och tack byxan sprack

Kommentera här: