Gott Nytt År

 
Alla skriver GNÅ på Facebook. Inte jag. Jag gör det här istället.
Hoppas ni får en härlig kväll. För det är ju till kvällen det brukar firas.
Jag jobbar, men kommer hem lagom så att jag kan förbereda tillsammans med sambo och syster och 6 barn.
Mysigt med god mat och Mobergsvin.
Sen blir det smällare så barnen får sin beskärda del av det som de tycker är roligt.
 
Igår var vi till affären med kö. Affären där man inte får stå vart man vill.
Jag och Patsy....eh...menar Ylva går in där med taggarna utåt. Jag blir så full i skratt när jag tänker på det.
Blir lack redan vid frukten. Ett stackars tårögt flickebarn frågar sin mamma om man får ta en banan. Nej! Inte här.
Stackars ;)
Sen går vi vidare och närmar oss kassorna. Där sitter en blond liten sak som ser ut som syrran. Vi märker det inte först utan i rättan tid ser vi det och byter plats. Suck!
Vi pratar högt och den blonda orkar inte haha. Hon skäms säkert en liten smula.
Så där blir det! När systrarna Graaf är ute och handlar kan vad som helst hända.
Otur att ni inte hade vaniljstänger. Där missade ni några tior.
 
Ikväll blir det viharsurfatruntochhittatrecept-mat :)
Gott serru!
 
Gått Nytt Or!

Kommentera här: