I lust och nöd

Nöd
I nöd tar man till vad man har.
Dricker en massa vatten för jag håller på att hosta lungerna av mig.
Varit helt sjuk. Stackars mig ju. Men hallå det finns ingen som är så sjuk som jag.
Jag är aldrig sjuk.
Vart annat år. Sist var nog 1 ½ år sen.
Karensskitdag. Vem kom på det? Nån gammal moderat på det glada 80-talet bergis.
Därför man blir sjuk. För att sjuka kommer till jobbet fast de är sjuka. Förlåt ESP för att jag satt för nära häromdan. Hoppas du klarar dig.
I nöd dricker man Bisolvon som saft och drar i sig Nasonex som ett brat drar i sig kola på Stureplan.
Men nu är jag frisk(are). Imorrn blir det jobbet i 11 timmar.
 
Mycket kul som händer.
Sjunga i Luciatåget
Sjunga när Henrik Åberg är här
 
Haha måste berätta om en gång för 15 år sen.
Jag och syrran L var på krogen i Härnösand och allas Elvis Åberg kommer in på krogen. Han kommer ju därifrån eller från byhålan Älandsbro. Vi var glada i hatten och han stod och surrade med oss. Han var rik...och köpte två colagroggar och det fick han ju höra direkt så klart. Vi drygade oss lite. Vad hände Henke? Upp som en sol, ned som en pannkaka! Vi sjöng högt: DU ÄR FÖR ALLTID EN DEL UTAV MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ.
Han följde mig en bit på väg hem iaf. Så lite gentleman var det över honom i sena sommarnatten.
På den tiden sjöng jag och syrran mycket. Det är många minnen från förr :)
 
Lust
SPA-weekend i Sötälje. Jättemysigt och fint ställe. Värsta bästa servicen. Underbar massage och god mat. Så skönt att för ett dygn slippa vara mamma och pappa och bara vara vi.
Vi. T + F + T = Sant
Till sommaren ska jag bli hans fru.
Så mysigt
Kärleken är härlig
Min älskling <3
 
 
 

Kommentera här: