Möhippan kom :)

Äntligen ledig helg igen! Skönt! Vet att jag har hela midsommar framför mig på jobbet, så det skulle bli skönt med lite avkoppling och vid lunch få bli bjuden på lunch hos svärmor...
Jag gjorde i ordning mig och Ylva chattade, ringde och sen skulle hon komma upp på fika. Som vanligt bjuder hon upp sig själv. Älskart! Ingen fråga inte, utan: sätt på kaffe jag kommer om 5 minuter. Men asså, hinner man ens kläs sig? :)
 
Vi fikade lite och sen gick Ozzy och Frallis ut för att kolla på en nyckelpiga. Han smällde igen dörren. Shit, fingret i kläm trodde jag för det bankade igen.....Jag gick till dörren för att stänga den ordentligt...
Men Hjäääääääääääääääälp in kom det två skitläskiga clowner och jag skrek rätt ut.
De kom för att kidnappa mig! :)
 
En heldag med härliga tjejer och 3 underbara systrar och det som gladde mig var att min dotter var med. En kär gammal vän dök också upp. Så himla roligt.
 
Bubbel och prinsesstårta i parken. Jordgubbar och mys.
Till studio för att spela in en låt.
Guuud vad roligt. Det är något jag alltid velat göra. Det var så himla kul!!
Jag är fortfarande glad i hela kroppen. Vilken grej :)
 
Vi köpte pizza och åkte bussen...till Grisslehamn. Jag blev så lurad. Trodde att vi skulle med Eckeröbåten, men nä, de tvärsvängde till vänster och gick upp för backen mot Havsbaden och SPA.
Oj vad härligt. Bubbla, basta, få ryggmassage och sen jättegod mat.
Så härligt. Så mysigt. Så mycket skratt och så roligt.
 
In till Norrtälje för att avsluta på sånt vis som jag gillar, med röj och dans.
Men jag orkade inte så mycket för vanan finns inte längre :)
Tog mig en lång, skön kvällspromenad hem. Hem till min älskling och gud så glad jag var när jag såg honom stå på balkongen och titta efter mig.
Tänk att jag om 6 veckor ska gifta mig med honom. Underbart! Jag älskar dig!
 
Tack systrar för en oförglömlig kväll. Jag älskar er! Har ont i magmusklerna efter allt skratt :)
Tack gumman för att du var med. Det gjorde mig så gott
Tack Lina för idén med tårtan. Bästa!
Tack Karin för att du dök upp och avvarade en stund av din rast. Så tacksam för det
Tack Åsalie för att du tog dig långa vägen från Sumpan för att vara en stund med mig
Tack Zenni för att du var där bland alla dessa galningar när jag öppnade upp ögonbindeln
 
NI ÄR BÄST!!!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: