Födelsedag

Att fylla 52 är som ingenting. Orkade inte ha nån kaffebjudning med tårtbak. Herregud, jag är ju en gammal mormor nu. Så jag bad mannen köpa min favorittårta på Flygis och så myste vi hemma.
 
Men vad händer? Får så fina presenter. Fyller ju bara 52.
 
Tack Albin för presentkortet på tatuering. Det är för mycket! Du vet inte värde i pengar. Herregud älskling. Jag ville ge tillbaka det direkt så han själv kunde använda det. Äh, säger han. Det är väl inget.
Nu har jag ett halvår på mig att bestämma vad och var.
YOLO!
 
Och en fantastisk fin temugg från Hilda. Hon är så gullig som kommer med presenter till sin gamle mor, som hon planerat, slagit in och gjort fint. Gullunge!
 
Frallan, Tack! Presentkort hos nya nagelstudion. Men de har fot-SPA där som jag ska boka in mig på. Fast först måste min jäkla fot läka mer, för annars får ingen röra den. 3 månader sen jag ramlade och bröt den, har onst stundtals, men den läker fint.
 
Börjat blogga lite smått igen. Började sommaren 2007, men med massa uppehåll. Ska plita ner om våra Thailandsresor också. Har skrivit dagbok de två första, men inte den här gången av nån anledning. Samma med öluffen i Grekland för ett år sen. Skrev första dagen, sen tappade jag sugen.
 
Som sagt. Är ju 52 barre och gammal mormor 😉

Kommentera här: