Äntligen!

Så äntligen händer det!
 
Jag ska bli mormor! MORMOR! Granny!
Så fantastiskt. Så häftigt. Så himla annorlunda.
Jag, Towe, som känner sig så ung, ska bli mormor.
 
Min älskade dotter och hennes sambo ska ha barn.
Det är en sån fin känsla och så stort att jag smäller av :)
 
Innan jul skulle vi ha pre-christmas-häng. Vi skulle samlas hos min dotter allihop och äta gott och öppna julklappar. När vi alla hade öppnat våra klappar, fick jag en julklapp som de "glömt" att ge till mig...
Jag öppnade och där i låg det en body och barnstrumpor. MORMOR! Jag ska bli mormor!
 
Tjohooo vad jag är glad. Det är så svårt att beskriva.
 
Längtar så när jag ska få se hennes mage växa.
Längtar så när jag ska få hålla knytet i famnen.
Längtar så mycket efter Angelica och Marcus bebis.
 
Jag älskar dig Angelica! Du kommer bli en sån fin mamma.
Marcus, du är så bra och jag är så glad över att Angelica har dig och att just du ska bli bebisens pappa.
 
Puss och Kram
Mormor (to be)

Kommentera här: