Tankar i januari

Det hoppar och skuttar
2010 bra eller dåligt? Hoppas bra :)
Syster L är mer i mitt öra och det känns väldigt bra.
Syster Y är så bra, så duktig och så modig.
Vän S, glad att du finns.
Vän Å, längtar.
Vän M börjar repa sig. Tänker på henne varje dag, men känner att jag är usel på att höra av mig :(
N.A.K, har du hittat på det här själv, eller? ;) Det här blir bra!  <3

På jobbet är det ju toppen, skrattar så man får magvärk. Tittar in i rum och ser konstiga bilder, men det tycker inte vissa. De stängs in och vill inte komma ut, förstår inte varför ;)

Dagarna går fortare. Snart är det februari och jag längtar och saknar tills ekorren ska visa sig och jag får kramas, kramas, kramas. Saknar armarna runt mig, saknar asgarvet, saknar samtalen och smsen, saknar den sjuka humorn och saknar värmen.

Med all kärlek!!

Kommentera här: