Hilda 8 år

Tiden bara rinner iväg. Fattar inte vart den tar vägen.
Hilda fyller helt plötsligt 8 år. Men hallå, du var ju
nyss lill-liten och låg på mitt bröst efter att jag hade kämpat med värkar som försvann i ca 10 timmar.
Jag var ju livrädd att det skulle gå lika snabbt ( 35 minuter) som med storebror, men nä :( 4:e barnet och det tog lika lång tid som en försföderska. Men ut kom Hilda Viola Marita den 24 november 2003 och vägde mest av alla syskonen; 5610 g! Helt otroligt! Vilken bjässebebis :)
Nu är hon smal som en tråd och är spänd över att hon snart ska bli storasyster. Oj vad hon ser fram emot det. Lilla Hilda ska bli storasyster, wow!
Grattis Hilda Hu!!

1 Johanna:

skriven

VIN EN EARCUFF PÅ MIN BLOGG! :)

Missa inte min tävling om att vinna en earcuff från xenobia design!

ELLER!

Var med i min bro of the weekend som avslutas idag!!

MISSA DET INTE :)

2 Sofia - Uddevallas största modeblogg!:

skriven

Kika gärna bland mina tävlingar! Avslutar flera stycken idag :D

http://smnmode.blogg.se/category/tavlingar.html

Kommentera här: