Flytt Gravid Introvert Förkyld

Ja det är skit att vara förkyld.
Tyck synd om mig!
Jag är aldrig förkyld så jag blir ju skitförkyld :(

Det blir flytt i slutet av november. Ska bli skönt och spännande.
Jag har inte varit sambo på snart 4 år. Nu blir det att samsas.
Tur det finns två toaletter ;)
Vilka möbler ska med och inte. Vad ska säljas. Vad köps nytt.
Många frågor men det löser sig ju alltid.

Jobbigt att flytta bara när jag är gravid. Kan ju inte vara med till 100%.
Men tur jag har en stark tonåring och att vi har släktingar som ställer upp och hjälper till och det trots kommande onda ryggar och värk i pungbottnar :)

Jag läste att man kan bli introvert nu på slutet. Joru, det ska gudarna veta och jävligt dum. Dum på det sättet att inte hjärncellerna hänger med. Glömmer saker som jag nyss gjorde och kommer inte ihåg vad jag ska göra.
Tänker mycket på bebbens ankomst och hur den ser ut och vad det blir för kön :)
Drömmarna är livliga. Inatt drömde jag att den hade svart hår och fyra armar....usch!!!

Trevig helg alla bloggläsare!

kram
eder Towe

Kommentera här: